Bestellingen in onze webshop
Uw bestelling wordt z.s.m. klaargemaakt voor verzending. U kunt uw bestelling thuis laten bezorgen of u kunt hiervoor een afwijkend adres doorgeven. Uw pakket zal door een koerier op het door u opgegeven afleveradres bezorgd worden. Voor bezorging krijgt u hier bericht van. Als levering niet of niet tijdig kan plaatsvinden, omdat een artikel niet op voorraad is of door een andere reden, krijgt u daar zo snel mogelijk bericht van. Het is ook mogelijk uw bestelling af te halen in ons warenhuis. U kunt dit tijdens de bestelprocedure aangeven.
Verzendkosten
Voor verzending kunnen verzendkosten in rekening gebracht worden. Afhankelijk van het totaalbedrag wordt uw bestelling al dan niet gratis verzonden. Bestellingen onder €60,- wordt 5,95 in rekening gebracht. Deze word automatisch opgeteld in de winkelmand. Betalen per vooruitbetaling via iDeal of bancontact Mister Cash of onder rembours. Voor rembourszendingen van €2000 of minder wordt €10,-. in rekening gebracht. Rembourszendingen boven €2000 zijn niet mogelijk.
Retourneren
Wij staan voor 100% achter onze producten. Daarom kunt u bij ons rekenen op de beste service. Voor aankopen in onze webshop geldt een zichttermijn van 14 dagen. Indien artikelen niet voldoen aan uw verwachting kunt u ze binnen 14 dagen gefrankeerd retour sturen. Retourneren is enkel mogelijk indien het artikel onbeschadigd en ongebruikt is, indien mogelijk in de originele verpakking. Mocht de verpakking zo beschadigd zijn, dat wij het artikel niet als nieuw kunnen verkopen, dan wordt er minimaal 25% op het aankoop bedrag ingehouden. Verzendkosten retour zijn altijd voor rekening van de consument. Bij retouren dient altijd het retourformulier volledig ingevuld meegestuurd te worden.
Heeft u een order boven de €60,- geplaatst worden er geen verzendkosten gerekend. Als er een gedeelte van de order retour wordt gestuurd, zullen de kosten van €5,95 (bijdragen van de verzendkosten) in rekening gebracht worden. Dit is van toepassing als de totaal order onder de €60,- komt.
Contact
Heeft u vragen en/of opmerkingen?
Wij helpen u graag verder.
Mail ons Mailen aan
info@tuinbroekshop.nl Uw mail wordt dan direct doorgestuurd aan de juiste contactpersoon.
U krijgt zo snel mogelijk antwoord.
Bezoek of schrijf ons
Tijdens openingsuren bent u van harte welkom in ons warenhuis Coppens Warenhuis
Lagenheuvelstraat 11
5408 RJ Volkel
(dit adres kan ook voor reguliere post gebruikt worden)
Even bellen
Tijdens openingsuren zijn we telefonisch bereikbaar
0413 – 74 71 91 Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht bij voorkeur via e-mail aan afdeling klantcontact door te geven. Onze medewerkers zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen we u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Coppens Warenhuis bij aangesloten is. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC)
Privacy Policy
Bij contact kunnen wij uw gegevens vragen.
Dit maakt het mogelijk uw vragen te verwerken en uw verzoeken te beantwoorden. Wij handelen volgens de wet bescherming persoonsgegevens. Onze werknemers zullen de vertrouwelijkheid van uw gegevens respecteren.